Teknoloji

Tempo BPO, CX Studio ile müşteri yolculuğu haritası oluşturuyor

Müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO, 20 yıllık deneyimiyle büyümeye ve servisler geliştirmeye devam ediyor. Yeni hayata geçirdiği CX Studio ile markaların güzel bir hizmet sunması, eser tasarlaması yahut yeni bir gelir modeli elde etmesi için gereken planı oluşturuyor, geliştiriyor ve markaların bunları uygulama sürecine dayanak oluyor.

20 yıllık deneyimiyle müşteri tecrübesi idaresi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO, yeni hayata geçirdiği CX Studio ile markaların bölümde fark yaratmasına dayanak olacak. CX Studio, markanın mevcut süreçlerinin incelenmesinin akabinde yaptığı tahliller sonucunda, yeni süreçlerin ve bu süreçlere uygun müşteri seyahati haritasının oluşturulmasına katkı sağlayacak.

Müşteri seyahati haritasının oluşturulmasına takviye veriyor

Müşteri tecrübesini odağına alan CX Studio, CRM, teknoloji ve bilgi bilimini kullanarak markaların müşteri tecrübesini tasarlamalarına ve uygulamalarına yardımcı oluyor. Dataları tahlil ederek elde ettiği çıktılara nazaran marka için yeni gelir modellerinin yaratılmasına, markanın muhtaçlık duyduğu hizmetlere ve tahlillere ulaşmasına dayanak oluyor. Müşteri tecrübelerini güzelleştirerek, markanın amaçlarını gerçekleştirmesi ve bu maksatların iş çıktılarına yansıtılması için tüm paydaşlarla süreç orkestrasyonu yapıyor.

“İleriye dönük yeni bir yol tasarlamanın ilk adımı, mevcut durumu anlamaktır”

Tempo BPO CEO’su Taylan Akalın, müşterilerinin memnunluğunu ön planda tuttuklarını belirterek CX Studio ile ilgili şunları söylüyor:

“Tempo BPO olarak emelimiz müşterilerimizin keyifli olmalarını sağlamak, bizden aldıkları hizmetlerle maksatlarına katkı sunmak. CX Studio’da da markalara gereksinim duydukları hizmetleri ve tahlilleri sunuyoruz. İleriye dönük yeni bir yol tasarlamanın birinci adımı, mevcut durumu anlamaktır. CX Studio ile markanın vizyonunu ve stratejisini ön planda tutarak, markaya müşterileri için özel bir tecrübe tasarlarken, tecrübesi yaşayacak kitlenin beklentilerine uygun çalışmalar yürütüyoruz. Bu çalışmalar ile elde edilen dataları temel alarak rakip tahlili, eser ve müşteri segmentasyonları oluşturuyoruz. Markayla birlikte büyüme pazarlaması stratejisini belirleyerek, kısa ve uzun periyotlu planların yaratılmasına yardım ediyoruz. Müşteri seyahati için dijital servisler, yazılım geliştirme ve entegrasyon gereksinimlerini belirleyerek ‘agile metodolojisi’ ile projenin yönetilmesine dayanak veriyor, ilgili testleri marka ismine tamamlıyor ve projeyi teslim ediyoruz. Proje planı dahilinde markanın müşteri kazanımı, müşteri elde tutma, müşteri geri kazanım stratejileriyle birlikte eser ve iş geliştirme tahlillerinin oluşturulmasına katkıda bulunuyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu